
„Fiecare copil merită să aiba un erou, un adult care sa creadă în el, care să-l înţeleagă şi care să-l ajute să devină ceea ce poate el cel mai mult.”
Directorul este Profesor psihopedagog cu o vastă experienţă în domeniul învăţământului special preşcolar şi managementului educational cu urmatoarele sarcini :
Avem 4 Profesori psihopedagogi si un Profesor kinetoterapeut, acestia au sarcinile urmatoare :
Educatoare / Profesori învăţământ special preşcolar suntem 10 si avem urmatorul rol:
Suntem 6 Infirmiere, 4 Îngrijitoare si o Supraveghetoare de noapte , noi ne ocupam de :
In Cabinetul medical suntem un Medic Pediatru si o Asistenta medicala si avem rolul de a :
Avem un Administrator de patrimoniu si un Administrator financiar, ei au grija sa nu ne lipseasca nimic prin :
Cei 2 Bucătari impreuna cu Ajutorul de bucătar zilnic au grija de :
Avem si un Sofer , acesta zilnic se ocupa de :
Cadrele didactice sunt calificate, educatoarele fiind absolvente de liceu / colegiu pedagogic, de studii superioare de specialitate (Pedagogia învăţământului primar și preșcolar, Psihopedagogie specială, Psihologie, Pedagogie); profesorii psihopedagogi şi kinetoterapeut sunt absolvenți de studii superioare de specialitate (Psihopedagogie specială,Psihologie, Pedagogie, Kinetoterapie) și sunt titulari ai unităţii de învăţământ. Toate cadrele didactice au pregătirea și experienţa necesare în munca cu copiii cu cerințe educative speciale.
În fiecare an şcolar cadrele didactice participă la diferite forme de perfecționare, preocupate fiind de formarea profesională continuă,de eliminarea rutinei şi o nouă abordare a problematicii copilului cu cerinţe educative speciale, precum:
Normele de comportament sunt bine stabilite prin prevederile Regulamentului Intern şi ale Codului de conduită profesională, care se prelucrează şi se iau la cunoştinţă prin semnatură, la fiecare început de an şcolar. Pe lângă acestea există norme nescrise care fac parte din viaţa grădiniţei noastre: zâmbetul colegial, primirea călduroasă a copiilor şi părinţilor, tonalitatea vocii, ţinuta vestimentară, aspectul îngrijit al tuturor angajaţilor unităţii.
Personalul angajat este calificat profesional pentru a răspunde nevoilor speciale ale beneficiarilor.
Cultura personalului din grădiniță este dominată de o serie de valori dominante, cum sunt: iubirea pentru copii, atașamentul față de profesie, atenția față de problemele beneficiarilor,atmosfera placută, relaxantă, colaborare, cooperare, munca în echipă, respect reciproc, libertatea de exprimare, receptivitatea la nou, creativitate, împuternicirea angajaților.
Climatul din grădiniţă este un climat deschis, caracterizat de dinamism şi grad înalt de angajare a tuturor membrilor instituţiei. Relaţiile interpersonale sunt deschise, colegiale, de respect şi sprijin reciproc.